.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور افاغنه در نوشهر ممنوع است

بخشدار مرکزی نوشهر حضور افاغنه در بخش مرکزی این شهرستان را ممنوع اعلام کرد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، بهمن خواجوند بعدازظهر امروز در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی نوشهر با تاکید بر جمع‌آوری افاغنه از بخش مرکزی بیان داشت: نوشهر شهری توریستی است و وجود افاغنه در این حوزه به شدت ممنوع است.

وی از دهیاران خواست نسبت به شناسایی افاغنه به اتفاق فرماندهان پایگاه‌های بسیج اقدام کنند و گزارش فعالیت‌های خود را به واحد سیاسی فرمانداری نوشهر اعلام کنند.

خواجوند ادامه داد: مازندران جزء استان‌های معین برای نگهداری افاغنه نیست و باید هرچه سریع‌تر آنها را براساس ضوابط از استان خارج کنیم.

خواجوند از انتخاب مسئول سیاسی اجتماعی بخشداری برای دریافت و رسیدگی به گزارش‌های مرتبط خبر داد و تصریح کرد: از معاونت فنی مجوزی اخذ کردیم تا بر اساس آن با روستاهایی که در شعاع 20 کیلومتر شهر قرار دارند بر اساس ضوابط خاص همکاری و روستاهایی که خارج از شعاع 20 کیلومتر هستند به ماده 99 ارجاع  داده و در آن قسمت نیز براساس ضوابط همکاری لازم را صورت دهیم.

بخشدار نوشهر از تهیه فرم ارزشیابی دهیاران و عقد قرارداد با آنها خبر داد و اذعان داشت: در رابطه با ساخت و ساز غیرمجاز کمیته‌ای متشکل از نیروی انتظامی، دادستانی، اداره کشاورزی و پاسگاه انتظامی تشکیل شده و دهیاران موظفند هرگونه تخلف در روستاها را به این کمیته اطلاع دهند.

وی در پایان از دهیاران خواست تا از هرگونه مکاتبه مستقیم با استانداری پرهیز و درخواست‌ها و گزارش‌های خود را به بخشداری تحویل کنند تا این مکاتبه از طریق بخشداری و فرمانداری با استانداری صورت گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 ارديبهشت 1391
آقای محترم خلاف دهیاران را باید مردم چگونه اطلاع بدهند که بخشدار وسایر پرسنلش مانع رسیدنش به مسئولین ذیربط نشوند ؟چرا اصلا"جاهای در آمدزا را بدست افراد گزینش شده نمی دهید یا حداقل مراحل گزینش افراد در مناصبی که بحث مالی دارد رادقیق تربررسی نمی کنید ؟لطفا به شهرداری سرخرود یا بخشداری سرخرود وهمه دهیاری های تحت نظر آن سری بزنید ونظارت را دقیق تربفرمائید.
ماه زرد 19 ارديبهشت 1391
من یک افغانی هستم که در ایران متولد شدم اگه برم مازندران اعدام میشم؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.